Jesus lever också idag, även om jag inte har skrivit så mycket på det senaste!

30/12 -09
Mycket händer och jag har bara två händer :) alltså blir det lite väl lite skrivet här i jämförelse med vad jag får uppleva från Herren. Om du vill se och höra om en tid då mycket hände och som jag har hunnit skriva ner tidigare så skrolla neråt och läs. Ju närmre jag håller mig Jesus desto mer får jag se och höra av hans härlighet, det är uppenbart i mitt liv! I Jak 4:8 så står det så här: "Närma er Gud, så skall han närma sig er. Gör era händer rena, ni syndare, och rena era hjärtan, ni tvehågsna."
Det kan låta skrämmande och svårt men tänk då på att Herren står med öppen famn, inte med knuten näve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0