Välkommen till min nya blogg som jag skapat för att den andra blev för tung!

Välkommen till min nya blogg som jag har skapat för jag anar att den gamla börjar bli för tung. Min gamla blogg hittar du på följande adress gunnelsliv.blogg.se  Naturligtvis hoppas jag att du har tagit del av det som finns där och följer med mig vidare här! Om du har varit med tidigare så vet du lite om mig och blir inte förvånad över mycket bilder från trädgården, naturen runt mig m.m.
Om Jesus kan du läsa en del både i min första blogg och så lite här.

Här en bild från den 22 okt -07 när solen gick ner genom träden som nu är nästan helt kala.

image1

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gunnel!!!
De e mycke som berör mig, med detta som din blogg va helt otrolig!!! Jag heter Anna, e född 52 har jobbat som p.a. i 13 år, jag uppfyller inte dina krav, absolut inte , jag röker bor inte i närheten så jag söker alltså inte jobb! Men de va en helt otrolig sida du har, jag blev helt såld!

2008-02-11 @ 23:33:00
Postat av: Pernilla

Hej Gunnel

Vill bara berätta att jag är helt betagen av din oerhört vackra trädgård!!! Har kollat igenom alla dina fantastiska bilder flera gånger och lagt in din blogg bland mina favoriter, var säker på att jag kommer tillbaka!

Vilken skaparglädje och erhört bra sinne för färger och blomkombinationer du har! Och vilka vackra bilder du tar! Helt enkelt fantastiskt!

Tack! Mvh Pernilla

2008-04-09 @ 11:09:00
Postat av: Gunnel

Fick syn på kommentarerna här och tackar er hjärtligt för dom fina orden, det värmde och inspirerade mig att fortsätta!

2008-06-04 @ 23:43:51
Postat av: Hanna-Greta

O, vad fina bilder här är på din blogg.

Såg också det fina reportaget i HD i fredags.

Jag kommer ihåg din farmor Emma, och tänk att hennes dahlior finns fortfarande. Hälsa mamma Astrid och tacka för att vi vanliga får se lite av en underbar trädgård. HÄlsn. Brännantösen, Hanna-Greta

2008-09-30 @ 12:49:45
Postat av: Agnes

Hej, jag har en fråga som jag hoppas du kan svara på =)

En ringblomma, vad är det egentligen? Finns det olika sorters?



Ha det bra! /Agnes

2010-02-27 @ 10:47:10
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Gunnel Larsson

Hej Agnes!

Kul att du kollade och jag kan svara angående Ringblommor att tidigare fanns det enbart den vanliga oranga som var mycket lätt att få att föröka sig och oftast fröså sig själv från år till år. Nu finns det också förädlade sorter och de jag har på foto tillhör den gruppen. Jag har beställt fröna på internet och dem finns bla på följande hemsida http://www.raravaxter.com/index.php?cPath=4

Vänligen / Gunnel

2010-02-28 @ 23:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0