Det var länge sedan men Facebook tar också tid :) Det är vår 2010 nu!

15 maj -10

Idag har jag varit på en härlig träff/fest då "min" första trädgårdsfotograf och vän släppte sin andra bok som hon har tagit alla fotona till. Annika Christensen heter hon och Posten i Sverige har också fått sin vilja igenom så vi har nu ett frimärke som Annika har tagit foto till! En härlig dag och också författaren till boken Eva Robild känner jag sen tidigare, kul att träffas igen..

Denna härliga bok heter "En lisa för själen" och du kan fråga efter den i bokhandeln nu. Frimärket finns att köpa  hela Sverige, som du kan se på Annikas sida här nedan.

Jag lägger ut några av många foton från denna härliga eftermiddag då boken och frimärket så att säga firades!

Du kan se Annikas sida här och om du vill till Eva Robilds sida så klickar du här

Tiden gick medan jag väntade på att bilder skulle laddas in här och nu är klockan för mycket, ska försöka att få tid snarast att uppdatera här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0